مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:222022-02-28ورزشي

پویش مشترک شهرداری های کلان شهرهای ایران برای ترویج پویش «هواداریم»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، نشست مجازی “شهر انتظار، شهروند منتظر” در آستانه ماه مبارک شعبان به منظور اطلاع رسانی برنامه های فرهنگی و خدماتی شهر مقدس قم و مسجد مقدس جمکران و هم افزایی با شهرداری های کلان شهرهای ایران برای هر چه باشکوه تر برگزار شدن اعیاد شعبانیه در ایران اسلامی با حضور حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران، سید مجتبی سبحانی ثابت رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم، معاونین فرهنگی و مدیران عامل سازمان های فرهنگی اجتماعی شهرداری های کلان شهرهای ایران در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

حجت الاسلام حسین آبادی معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران در این نشست به تبیین برنامه های فرهنگی نیمه شعبان حول محور پوش “هواداریم” پرداخت و گفت: امیدواریم با کمک شهرداری های کلان شهرهای ایران بتوانیم با اجرای این پویش و بحث شهر انتظار و نهادینه کردن مفهوم انتظار در کلان شهرها را با یک هم افزایی مؤثر محقق کنیم.

سبحانی ثابت رییس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم نیز در این نشست به تبیین اقدامات صورت گرفته برای میزبانی از زائران نیمه شعبان در قم پرداخت.

حجت الاسلام طباطبایی نژاد سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم نیز در این نشست برنامه ها و طرح های این سازمان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش مشترک شهرداری های کلان شهرهای ایران برای ترویج پویش «هواداریم»

پویش مشترک شهرداری های کلان شهرهای ایران برای ترویج پویش «هواداریم»