مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 14:072022-02-28سياسي

نهضت هر شهروند یک درخت در البرز آغاز شد


مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز از آغاز پویش هر شهروند یک درخت بر اساس برنامه های اولویت دار استاندار البرز خبر داد و گفت: - این پویش سبز به همت اداره کل روابط عمومی استانداری و با حضور استاندار محترم البرز، مدیران دستگاه های اجرایی، فعالان اجتماعی، اصحاب رسانه و.

با کاشت 10 هزار اصله نهال آغاز می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا جهانشاهلو با بیان اینکه یکی از مهمترین دغدغه های استاندار محترم البرز حفظ و توسعه فضای سبز در استان است، افزود: برای این منظور درصدد هستیم که روز جمعه 13 اسفند ماه آغازگر این پویش زیبا باشیم.

وی ادامه داد: البرز همواره هویت باغشهری داشته ولی به ویژه در یک دهه اخیر دستخوش ساخت و سازها و تغییر کاربری های بی رویه شده و به مرور شمایل سبز خود را از دست داده است.

جهانشاهلو گفت: دکتر عبداللهی به عنوان مسئولی که از دیرباز شناخت کاملی از استان داشته اند از ابتدای تصدی پست استانداری البرز بر ضرورت راه اندازی نهضت هر شهروند یک درخت و کاشت سه میلیون و 500 هزار درخت در سال تاکید کرده اند.

وی افزود: این پویش خانوادگی و پرشور با حضور استاندار محترم، مدیران دستگاه های اجرایی، اصحاب رسانه، مدیران روابط عمومی دستگاه ها، کارکنان استانداری و فرمانداری های استان، فعالان اجتماعی و دوستداران محیط زیست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهضت هر شهروند یک درخت در البرز آغاز شد

نهضت هر شهروند یک درخت در البرز آغاز شد