مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:372022-02-28بين الملل

چشم فرودگاه 80 ساله به سفر عتبات/ پروازی که آرزو شد!


پارادوکس فرودگاهی با مرز هوایی و بدون پرواز خارجی حکایت فرودگاه هشتادساله خرم آباد است که چشم به راه سفر عتبات مانده و در رکود آرزوهایش را می شمارد! - خرم آباد- پارادوکس فرودگاهی با مرز هوایی و بدون پرواز خارجی حکایت فرودگاه 80ساله خرم آباد است که چشم به راه سفر عتبات مانده و در رکود آرزوهایش را می شمارد.

خبرگزاری مهر - گروه استان ها: سنگ بنای فرودگاه خرم آباد در سال 1322 گذاشته شده است، فرودگاهی که همچنان حسرت به دل برقراری پروازهای برون مرزی باقی مانده است، این فرودگاه دارای مجوز و امکانات برقراری پروازهای برون مرزی است و به نظر می رسد زمان آن فرا رسیده که از این ظرفیت استفاده لازم صورت گیرد.

حسرت به دلی فرودگاه کهن برای سفر خارجی فرودگاه خرم آباد علی رغم سال ها سابقه، متأسفانه با رکودی کهن دست در گریبان است، رکودی که تعداد پروازهای این فرودگاه را کج دار و مریز نگه داشته و تنها پروازهای مسیر تهران - خرم آباد و بالعکس توفیق نشست و برخواست در این فرودگاه را داشته اند.

در طول این سال ها کمتر پیش آمده است که فرودگاه خرم آباد به عنوان تنها فرودگاه لرستان شاهد پروازی غیر از پرواز تهران - خرم آباد باشد، البته پرواز خرم آباد - مشهد به صورت محدود دایر شد که دوامی نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چشم فرودگاه 80 ساله به سفر عتبات/ پروازی که آرزو شد!

چشم فرودگاه 80 ساله به سفر عتبات/ پروازی که آرزو شد!