مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:322022-02-28اقتصادي

قاچاق 50 درصدی بازار لوازم خانگی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ محمدرضا شهیدی دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: - دبیر انجمن تولیدکنندگان صوتی و تصویری اعلام کرد که نیمی از بازار لوازم خانگی قاچاق است و کسی هم قدرت مقابله با ورود کالا های قاچاق را ندارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی؛ محمدرضا شهیدی دبیر انجمن تولیدکنندگان لوازم صوتی و تصویری در برنامه فرامتن شبکه افق گفت: براساس قانون، 17 درصد به قیمت تمام شده کالا اضافه می شود و افزایش قیمت محصولات خانگی قانونی بوده است و اگر تخلفی صورت گرفته یقینا برخورد می شود.

وی با بیان اینکه مخالف ورود شرکت های خارجی به ایران نیستیم، افزود: ما این توانایی را داریم که بازار خود را در اختیار شرکت های خارجی قرار دهیم؛ به شرطی که سرمایه گذاری و دانش فنی را به ایران منتقل کنند.

دبیر انجمن تولیدکنندگان صوتی و تصویری تصریح کرد: بازار ما انحصاری نیست و 100 واحد تولیدی با هم رقابت می کنند.

شهیدی با اشاره به اینکه خودرو از جمله کالا هایی نیست که قاچاق شود، اضافه کرد: نیمی از بازار لوازم خانگی قاچاق است و کسی هم قدرت مقابله و جلوگیری ورود کالا های قاچاق را ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاچاق 50 درصدی بازار لوازم خانگی در کشور

قاچاق 50 درصدی بازار لوازم خانگی در کشور