مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:172022-02-28سياسي

ملت ایران ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار داده است


جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران بیش از 40 سال است که ایستادگی و مقاومت را الگو و سرلوحه کار خود قرار داده است.

- ، سردار روح الله نوری، صبح دوشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ 18 الغدیر استان یزد با اشاره به توطئه های بیش از 40 سال استکبار علیه جمهوری اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی چه در داخل و چه خارج از کشور عرصه های عزت و سربلندی و استقلال و آزادی را می پیماید.

وی با بیان اینکه مقاومت در مقابل استکبار به الگویی برای جهان اسلام تبدیل شده است، عنوان کرد: فرهنگ دینی انقلاب اسلامی ملت شریف ایران یکی از فرازهای مهم انقلاب اسلامی است و بیش از 40 سال است که ملت ایران از اقوام و مذاهب مختلف با فرهنگ های مختلف پای انقلاب ایستاده اند و امت ها و ملت ها هم نظاره گر آن هستند.

نوری از دیگر فرازهای متعدد انقلاب را فرهنگ سیاسی انقلاب اسلامی ملت ایران دانست و افزود: در گذشته هر یک سال یکبار این ملت پای صندوق حاضر می شدند و اخیراً هر دو سال یکبار و همه در آن شرکت دارند تا مسئولان را انتخاب و حمایت کنند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، فرهنگ استکبارستیزی ملت شریف ایران را از دیگر فرازهای انقلاب بیان کرد و اظهار داشت: استکبار برای سرکوب کسانی که دنبال الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران هستند، آ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار داده است

ملت ایران ایستادگی را سرلوحه کار خود قرار داده است