مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:122022-02-28اقتصادي

مالکیتِ حریم، نقطه کور ماجرای کمربندی شیراز


در ایام نوروز کمربندی جنوبی شیراز، پر ترددتر و متراکم تر خواهد شد، مسئولان می گویند اقدامات کوتاه مدت خوبی انجام شده و رایزنی ها برای اقدامات درازمدت ادامه دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سالهاست با گسترش شهر، 18 کیلومتر از کمربندی جنوب شیراز در محدوده شهر قرار دارد.

شهرک های مسکونی در اطراف آن شکل گرفته اند و بیش از 140 راه فرعی از مناطق مسکونی به آن منتهی می شود که از کمربندی به عنوان خیابان درون شهری استفاده می کنند و بیش از 90 درصد ترددهای کمربندی ترددهای درون شهری است.

خیابانی با قواعد جاده وجود خیابانی با قواعد جاده در وسط شهر که محل رفت و آمد کامیونها و خودروهای سنگین است و سرعت مطمئن شهری رعایت نمی شود، کمربندی را به قتلگاهی تبدیل کرده که مداوم سبب مرگ یا نقص عضو شدن شهروندان می شود.

موضوع ساماندهی کمربندی در ماههای اخیر با تغییر مدیریت عالی استان و تأکید استاندار بیش از گذشته در صدر توجه قرار گرفت و هریک از دستگاهها ملزم به انجام اقداماتی در بازه زمانی کوتاه و بلند مدت برای ایمن سازی کمربندی شدند.

اکنون چند ماه از پایان ضرب الاجل استاندار فارس می گذرد و تا روزهای آغاز مسافرتهای بهاره و نوروز، زمانی باقی نمانده است و اگر این 18 کیلومتر قاتل که به طور متوسط در ماههای آرام و عادی سال هر ماه 3 کشته و 35 مجروح بدن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مالکیتِ حریم، نقطه کور ماجرای کمربندی شیراز

مالکیتِ حریم، نقطه کور ماجرای کمربندی شیراز