مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-28پزشكي

روند کاهشی شیوع کرونا در شاهرود و میامی/ تهدید همچنان وجود دارد


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه شیوع کرونا نسبت به دو هفته اخیر اندکی روند کاهشی را پیدا کرده است، گفت: این به معنای پایان کرونا نیست و تهدید همچنان وجود دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازو… نیست بلکه همچنان ویروس مردم را در شاهرود و میامی تهدید می کند.

وی با بیان اینکه 80 درصد از نمونه های ارسالی آزمایشگاه در همین دو هفته گذشته و در گستره شهرستان های شاهرود و میامی مثبت می شد حال آنکه امروز این رقم به 35 درصد رسیده است، تاکید کرد: به ویژه در دو روز گذشته شاهد روند کاهشی خوبی در سیر شیوع ویروس کرونا بودهایم.

افزایش واکسیناسیون سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شاهرود با بیان اینکه همه نوع واکسن در مراکز واکسیناسیون شهرستان های شاهرود و میامی موجود است، تاکید داشت: هفته گذشته چهار نفر در شهرستان های شاهرود و میامی جان خود را از بابت کرونا از دست دادند اما هیچ فردی که سه دز واکسن کرونا را دریافت کرده باشد در بین این افراد وجود نداشت و این نشان دهنده اهمیت دز بوستر یا همان سوم واکسن کرونا را دارد.

شیبانی با بیان اینکه دیگر نگرانی ما در سویه امیکرون کودکان و نونهالان بودند که تعداد اطفال مراجعه کننده و مبتلا به اُمیکرون کاهش یافته است، تاکید کرد: خانواده ها همچنان باید از تجمعات دوری کرده و رعایت فاصله گذاری و ماسک را به خصوص در شب های س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی شیوع کرونا در شاهرود و میامی/ تهدید همچنان وجود دارد

روند کاهشی شیوع کرونا در شاهرود و میامی/ تهدید همچنان وجود دارد