مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 13:072022-02-28ورزشي

بی اعتمادی رانگنیک به رونالدو / کریستیانو در بازی با سیتی نیمکت نشین می شود؟


رسانه معتبر منچستریونایتد مدعی شد که رونالدو در بازی حساس مقابل سیتی نیمکت نشین خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، ریچارد فِی، خبرنگار انگلیسی در منچسترایونینگ نیوز مدعی شد که بازی ابتدای هفته یونایتد مقابل واتفورد نشان داد که رانگنیک بدون رونالدو می تواند عملکرد بهتری به ثبت رساند و حالا موضوع خط خوردن او از ترکیب اصلی بر سر زبان ها افتاده است.

یونایتد در روز شنبه مقابل واتفورد نمایشی ضعیف در خط حمله داشت و موقعیت های بسیار زیادی از دست داد تا یک تساوی ناامیدکننده در اولدترافورد بدست آید.

بازی بعدی این تیم یکشنبه هفته آینده با منچسترسیتی خواهد بود و رانگنیک سعی دارد در این یک هفته بهترین ترکیب خود را برای بازی مقابل صدرنشین به کار گیرد.

منچسترایونینگ نیوز گزارش داد که برای بازی بعدی منچستریونایتد مقابل منچسترسیتی، رانگنیک تصمیم دارد از سیستم 2-4-4 استفاده کند و رونالدو را روی نیمکت قرار دهد.

سرمربی آلمانی قصد دارد به بازیکنان جوان خود یعنی الانگا و سانچو به عنوان مهاجم کاذب بازی دهد و می خواهد با چیدن سیستمی متفاوت از سد مدافعان گواردیولا عبور کند.

از طرفی این اولین بازی بزرگ رانگنیک در تیم منچستریونایتد خواهد بود و باید دید چه عملکردی این مربی آلمانی از خود به نمایش خواهد گذاشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی اعتمادی رانگنیک به رونالدو / کریستیانو در بازی با سیتی نیمکت نشین می شود؟

بی اعتمادی رانگنیک به رونالدو / کریستیانو در بازی با سیتی نیمکت نشین می شود؟