مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:472022-02-28اقتصادي

خلاءهای همدان در حوزه قاچاق شناسایی شود


معاون دادگستری همدان با بیان اینکه دستگاه های متولی باید ایده ها و پیشنهادات مناسب ارائه دهند، گفت: باید از ظرفیت های هر دستگاه برای شناسایی خلاءهای استان در حوزه قاچاق استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، عباس نجفی دوشنبه در کارگروه پیشگیری از قاچاق کالا و ارز استان همدان، عنوان کرد: مسئله قاچاق کالا و ارز یکی از مشکلاتی است که گریبانگیر جامعه شده است که متأسفانه علی رغم تلاش های زیادی توسط دستگاه های متولی همچنان اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار داده است.

وی با بیان اینکه اتخاذ تدبیر جامع در حوزه قاچاق می توان عملکرد بهتری به دست آورد، بیان کرد: در خصوص پیشگیری از پدیده های این چنینی تا زمانی که یک برنامه جامع و سیستماتیک در دستور کار نداشته باشیم با وجود تلاش های متعدد نیز نتیجه مطلوبی به دست نخواهد آمد.

معاون قضایی، اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان همدان با تأکید بر اینکه نگاه پیشگیرانه در حوزه قاچاق کالا و ارز باید در اولویت قرار بگیرد، ابراز کرد: تقویت نیروهای نظارتی و تجهیزات آنان در راستای برخورد با سودجویان و خاطیان از اهمیت زیادی برخوردار است ولی تا زمانی که سرچشمه قاچاق قطع نشود؛ جامعه متضمن آسیب ها و خسارات متعددی خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلاءهای همدان در حوزه قاچاق شناسایی شود

خلاءهای همدان در حوزه قاچاق شناسایی شود