مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:422022-02-28سياسي

فعالیت های مشکوک بیولوژیک آمریکا مخاطره برای همه بشریت است


رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور توسعه فعالیت های مشکوک و مخفیانه آمریکایی ها در آزمایشگاه های سطح چهار در سطح جهانی را یک مخاطره برای همه بشریت عنوان کرد و از تاکید مقام معظم رهبری بر اجرای دقیق و به هنگام نظام عملیاتی پدافند زیستی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسیاسی خبرگزاری فارس، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش سیره و سنت پیامبر اعظم(ص) در حوزه پیشگیری و سلامت در سخنانی در تبیین مفاهیم پدافند زیستی با اشاره به اینکه اساسا تهدیدات زیستی به دو دسته طبیعی و غیرطبیعی تقسیم بندی می شود، گفت: یکی از موضوعات مهم در جهان امروز استفاده از عوامل زیستی در انجام اقدامات ضدامنیتی و تروریستی است که تحت عنوان بیوتروریسم مطرح می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل توسعه فناوری بحث جنگ زیستی نیز امکان پذیر است، گفت: منظور از جنگ زیستی اقدامات عامدانه زیستی از طریق سلاح های زیستی از سوی یک دولت علیه کشورهای دیگر است که می تواند باعث پیامدهای گسترده انسانی، اقتصادی و سیاسی شود.

* آمریکا متهم اصلی در حوزه تهدیدات زیستی سردار جلالی با بیان اینکه البته تشخیص تسلیحات زیستی و اثر آنها نیازمند دانش و فناوری بالا به ویژه زیرساخت های آزمایشگاهی بسیار مجهز است، گفت: بر همین مبنا در اغلب جنگ های زیستی فاعل مجهول است ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت های مشکوک بیولوژیک آمریکا مخاطره برای همه بشریت است

فعالیت های مشکوک بیولوژیک آمریکا مخاطره برای همه بشریت است