مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:222022-02-28سياسي

سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی ترویج شود


رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در هشتمین گردهمایی سالانه مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان، ترویج سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی را ضروری دانست.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین محمدمهدی ایمانی پور رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در سخنرانی خود در هشتمین گردهمایی سالانه مؤسسه های فعال در زمینه آموزش زبان فارسی در جهان، گفت: سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی از آغاز فعالیت خود، آموزش و گسترش زبان و ادبیات فارسی را به عنوان یکی از سیاست های راهبردی و برنامه های کلان و اصلی پیگیری کرده است و آموزش زبان فارسی و دیگر برنامه های مرتبط با زبان و ادبیات فارسی همواره از مهمترین برنامه های نمایندگی های فرهنگی کشورمان در خارج از کشور بوده است که این روند با تشکیل بنیاد سعدی همچنان ادامه دارد.

وی افزود: رایزنان فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور به عنوان نمایندگان بنیاد سعدی، آموزش فارسی را بر پایه نظام آموزشی تدوین شده از سوی این بنیاد و کتاب های آموزشی آن اجرا می کنند.

این عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی ادامه داد: بنیاد سعدی که امر خطیر آموزش و گسترش زبان فارسی در جهان را بر عهده دارد، در مدت فعالیت خود با همکاری رایزنان فرهنگی با استفاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی ترویج شود

سبک زندگی ایرانی در کتاب های آموزش زبان فارسی ترویج شود