مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 12:072022-02-28فرهنگي

چهره جمشید مشایخی یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود


ععلی نصیریان در مراسم رونمایی از کتاب زنده یاد جمشید مشایخی گفت:چهره جمشید مشایخی برای من یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود.

- ، مراسم رونمایی از کتاب زنده یاد جمشید مشایخی، در گفتگو با زاون قوکاسیان و ویدا مشایخی عصر روز گذشته یکشنبه 8 اسفندماه در سالن فردوس موزه سینمای ایران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم بابک شادلو که اجرای برنامه را برعهده داشت، گفت: امروز زمانی فراهم شده تا یادی از زنده یاد جشمید مشایخی کنیم که با 6 دهه فعالیت هنری برای ما و سه نسل نقش های ماندگار برجای گذاشته است و فیلم هایی مانند آسمان بی ستاره ، سرب ، شمعی در باد ، رفقای خوب و سریال امام علی (ع) نمونه های کوچکی از هنرمندی این شخصیت است.

پس از آن فتوکلیپ کوتاهی از زندگی جمشید مشایخی که شامل عکس های کودکی و نوجوانی و دوره های مختلف زندگی او و فیلم هایی که در آن ایفای نقش کرده بود نمایش داده شد.

مشایخی چهره ای داشت که یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود در ادامه علی نصیریان بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون به عنوان یکی از دوستان نزدیک زنده یاد مشایخی و کسی که کارگردان اولین نمایش او بود، گفت: سرمایه ما عشق است که انسان در دنیا با آن زندگی می کند، می چرخد و می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهره جمشید مشایخی یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود

چهره جمشید مشایخی یادآور صلح، انسانیت و آشتی بود