مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:572022-02-28ورزشي

درخشش بانوان دونده چادرملوی یزد در مسابقات بین المللی ترکیه


بانوی دونده ی سرعت تیم چادرملو اردکان یزد با ثبت بهترین رکورد سال 2022 در ماده 60 متر مسابقات بین المللی ترکیه، مدال طلای رقابتها را به گردن آویخت.

- ایسنا/یزد بانوی دونده ی سرعت تیم چادرملو اردکان یزد با ثبت بهترین رکورد سال 2022 در ماده 60 متر مسابقات بین المللی ترکیه، مدال طلای رقابتها را به گردن آویخت.

مسابقات بین المللی دو و میدانی 2022 داخل سالن کشور ترکیه با برگزاری رقابت های ماده 60 متر، ماده پرش با نیزه و ماده پرش طول به میزبانی سالن ورزشی سینان اردم استانبول آغاز شد.

هر سه بازیکن تیم دو و میدانی چادرملو اردکان که در ماده 60 متر حضور داشتند؛ موفق به صعود به مرحله فینال این ماده شدند و با کسب نتایج درخشان، نماینده کشورمان حائز مقام قهرمانی ماده 60 متر مسابقات شد.

فرزانه فصیحی دو و میدانی کار برجسته ایران و دونده سرعت تیم چادرملو اردکان با ثبت زمان 7:33 ثانیه در فینال ماده 60 متر این مسابقات، بهترین رکورد سال 2022 در این ماده را از آنِ خود کرد.

وی با کسب این مدت زمان، مدال طلا را در بین 73 ورزشکار شرکت کننده در ماده 60 متر بر گردن آویخت.

فائزه آشورپور دیگر عضو تیم چادرملو اردکان پس از درخشش در مرحله مقدماتی، طی رقابتی نزدیک در فینال با دوندگانی از لبنان و کشور میزبان، با ثبت زمان 7:58 ثانیه و تنها دو صدم ثانیه اختلاف با نفر سوم، جایگاه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش بانوان دونده چادرملوی یزد در مسابقات بین المللی ترکیه

درخشش بانوان دونده چادرملوی یزد در مسابقات بین المللی ترکیه