مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:372022-02-28سياسي

ارجاع مصوبه خرید خدمت سربازی مشمولان مقیم خارج کشور به کمیسیون تلفیق بودجه


نایب رییس مجلس موضوع خرید خدمت سربازی برای مشمولان مقیم خارج از کشور را برای هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح به کمیسیون تلفیق بودجه ارجاع داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، علی نیکزاد نایب رییس مجلس شورای اسلامی در نشست علنی صبح امروز دوشنبه (9 اسفند) مجلس شورای اسلامی بعد از بررسی اظهارات مخالفان و موافقان و پیشنهادات متعدد،  جز یک بند الحاقی 3 تبصره 10 لایحه بودجه 1400 مربوط به خرید خدمت سربازی برای مشمولان خارج از کشور را به کمیسیون تلفیق بودجه برای هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع داد.

نیکزاد در توضیح این مصوبه، تصریح کرد: چندین بار اخطار قانون اساسی در خصوص این جز مطرح و آن را به رأی گذاشتیم که تصویب نشد اما با توجه به اینکه مکتوباتی به دست من رسیده است این جز را به کمیسیون تلفیق بودجه سال 1401 برای هماهنگی با نظر ستاد کل نیروهای مسلح ارجاع می دهیم.

براساس جز یک بند الحاقی 3 تبصره 10 این لایحه؛ مشمولین نظام وظیفه عمومی مقیم خارج از کشور که حداقل پنج سال از زمان فراخوان آنها به خدمت وظیفه عمومی گذشته باشد، با رعایت اصل یکصد و دهم(110) قانون اساسی می توانند با پرداخت معادل ریالی پانزده هزار(15.

000) یورو  کارت معافیت از خدمت سربازی دریافت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارجاع مصوبه خرید خدمت سربازی مشمولان مقیم خارج کشور به کمیسیون تلفیق بودجه

ارجاع مصوبه خرید خدمت سربازی مشمولان مقیم خارج کشور به کمیسیون تلفیق بودجه