مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-28اقتصادي

ذخیره 40 میلیون متر مکعب آب در سازه های آبی خراسان جنوبی


مدیرکل منابع طبیعی خراسان جنوبی گفت: با توجه به بارندگی های اوایل اسفندماه در حال حاضر 40 میلیون متر مکعب آب در سازه های خراسان جنوبی ذخیره شده است.

- اظهار کرد: تنها در بارندگی های دوم اسفند ماه 6 میلیون متر مکعب آب در سازه های آبخیزداری خراسان جنوبی ذخیزه و مجموع آب های ذخیره سازی شده به 40 میلیون متر مکعب رسید.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سال گذشته مجموع آب ذخیره شده در سازه ها حدود 32 میلیون متر مکعب بوده است، بیان کرد: امیدواریم با ادامه بارندگی ها در اسفند و بهار 1401 شاهد بهبود وضعیت منابع آبی استان باشیم.

نصرآبادی با اشاره به پویش نهال کاری ایران سرسبز در کشور، ادامه داد: این پویش در خراسان جنوبی نیز از آذرماه آغاز شده و تا پایان اسفند ماه نیز ادامه خواهد داشت که روزهای پایان اسفند نتایج آن را اطلاع رسانی خواهیم کرد.

وی درباره توزیع نهال در اسفند ماه بیان کرد: توزیع نهال برای خانواده ها در تعداد 0 یکی – دو نهال به صورت رایگان خواهد بود ولی بیش از این میزان با هزینه بسیار کم توزیع صورت می گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه سالانه در خراسان جنوبی حدود 400 تا 450 هزار نهال تولید می شود، گفت: در اسفند ماه تعدادی نهال نیز برای استفاده مردم در منازل و یا جلوی خانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذخیره 40 میلیون متر مکعب آب در سازه های آبی خراسان جنوبی

ذخیره 40 میلیون متر مکعب آب در سازه های آبی خراسان جنوبی