مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:322022-02-28سياسي

برگزاری دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان از برگزاری دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت با شعار «هنر، همگرایی و مهربانی» همزمان با اعیاد قربان و غدیر سال 1401 در سنندج خبر داد.

- ، امین مرادی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همزمان با عید سعید مبعث، فراخوان دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت اعلام رسمی می شود و این رویداد بزرگ هنری همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر از تاریخ 25 تا 27 تیرماه در سنندج برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهداف این جشنواره گفت: شناسایی، کشف و پرورش استعداهای جوان، توجه به موسیقی عرفانی و آیینی برگرفته از مفاهیم اسلامی، ترویج مضامین و مفاهیم رفیع اسلامی و انسانی، تلاش در راستای وحدت و همدلی بیشتر در کشور، مقابله با تهاجم فرهنگی با بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و هنری، خلق و تولید آثار هنری فاخر و نمونه برای ابلاغ تعالیم اسلامی در کنار تلاش در راستای جلوگیری از فراموشی سازهای محلی و بومی و توجه به موسیقی حماسی برای انتقال مفاهیم از جمله اهداف این جشنواره است.

رییس حوزه هنری استان کردستان اظهار داشت: در این دوره علاوه بر بخش های بین الملل، سراسری و جنبی، بخش ویژه که به مضامین حماسی اختصاص دارد نیز در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج

برگزاری دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج