مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:272022-02-28سياسي

مجوزی از ستادکل نیروهای مسلح برای خرید خدمت سربازی گرفته نشده است


سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز مجلس مجوزی از ستاد کل نیروهای مسلح یا دفتر فرماندهی کل قوا برای خرید خدمت سربازی مشمولان غایب خارج از کشور نگرفته است.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی گفت که هنوز مجلس مجوزی از ستاد کل نیروهای مسلح یا دفتر فرماندهی کل قوا برای خرید خدمت سربازی مشمولان غایب خارج از کشور نگرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی خضریان در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه) و در جریان بررسی بخش درآمدی بند الحاق 3 تبصره 10 درباره خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب مقیم خارج از کشور در اخطاری با استناد به اصل 110 قانون اساسی گفت: رویکرد مجلس در زمان بررسی سهم صندوق توسعه ملی این بود که تغییر در آن منوط به اخذ مجوز است.

وی با بیان این که طبق اصل 110 قانون اساسی، فرماندهی نیروهای مسلح با مقام معظم رهبری است ، گفت: مجلس در حالی موضوع خرید خدمت سربازی برای مشمولان غایب خارج از کشور را بررسی می کند که مجوزی از ستاد کل نیروهای مسلح یا دفتر فرماندهی کل قوا گرفته نشده است، پس چرا انتظارات اجتماعی نابه جا ایجاد کرده و یک کار عوام فریبنده برای جوانان می کنیم که برای آن هم هماهنگی با ستاد کل نیروهای مسلح صورت گرفته نشده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوزی از ستادکل نیروهای مسلح برای خرید خدمت سربازی گرفته نشده است

مجوزی از ستادکل نیروهای مسلح برای خرید خدمت سربازی گرفته نشده است