مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-28فرهنگي

دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج برگزار می شود


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان از برگزاری دهمین جشنواره بین المللی «دف نوای رحمت» با شعار «هنر، همگرایی و مهربانی» در تیرماه سال آینده در سنندج خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، امین مرادی رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان صبح امروز در نشست با خبرنگاران رسانه ها با تبریک 27 رجب فرارسیدن عید سعید مبعث، اظهار داشت: همزمان با عید مبعث، فراخوان دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت اعلام می شود.

وی افزود: این رویداد بزرگ هنری همزمان با اعیاد سعید قربان و غدیر از تاریخ 25 تا 27 تیرماه در سنندج، شهر جهانی موسیقی برگزار می شود.

مرادی گفت: شناسایی، کشف و پرورش استعداهای جوان، توجه به موسیقی عرفانی و آیینی برگرفته از مفاهیم اسلامی، ترویج مضامین و مفاهیم رفیع اسلامی و انسانی، تلاش در راستای وحدت و همدلی بیشتر در کشور، مقابله با تهاجم فرهنگی با بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و هنری، خلق و تولید آثار هنری فاخر و نمونه برای ابلاغ تعالیم اسلامی در کنار تلاش در راستای جلوگیری از فراموشی سازهای محلی و بومی و توجه به موسیقی حماسی برای انتقال مفاهیم از جمله اهداف این جشنواره است.

رییس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: در این دوره علاوه بر بخش های بین الملل، سراسری و جنبی، بخش ویژه که به مضامین حماسی اختصاص دارد نیز بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج برگزار می شود

دهمین جشنواره بین المللی دف نوای رحمت در سنندج برگزار می شود