مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 11:122022-02-28ورزشي

حضور نه چندان قدرتمند ایران در اکسپو 2020 دبی


حدود یک ماه دیگر تا پایان اکسپو دبی یکی از وسیع ترین و پرخرج ترین نمایشگاه های جهان که برگزاری آن به واسطه شیوع کرونا به تاخیر افتاد، باقی مانده است.

- این رویداد پس از المپیک و جام جهانی فوتبال یکی از بزرگترین رویدادهاست که فرهنگ ملل را با نگاهی به زندگی آینده معرفی می کند.

ایران نیز در فضایی به وسعت 2014 متر مربع از سایت اکسپو با معماری سنتی و معاصر الهام گرفته از قصه های هزار و یک شب شهرزاد برپا شده و زوایایی از اقتصاد، توسعه اجتماعی و فرهنگ ایران بر پایه تمدن و سنت های باستانی، آداب و رسوم و مردم را نمایش می دهد و به همزیستی صلح آمیز اشاره دارد.

امید عدیلی، یک راهنمای گردشگری، در گفت وگو با ایسنا به شرح جزییات اکسپو 2020 دبی پرداخت و اظهار کرد: شاید نتوان به عملکرد ایران در این دوره اکسپو نمره خوبی اختصاص داد اما از دیدگاه من حضور ایران در اکسپو می تواند بسیار اثربخش باشد و همین مورد که توانستیم غرفه ویژه ای در این دوره داشته باشیم، جای امیدواری است.

وی اضافه کرد: همچنین حضور در اکسپو 2020 دبی در کنار کشورهای مطرح اقدامی تاثیرگذار است؛ البته آنطور که باید و شاید نتوانستیم خودمان را نسبت به سایر کشورهای هم تراز به شکلی متمایز معرفی کنیم؛ به عبارتی حضور در این دوره از اکسپو فرصت خوبی برای کشور بود و می توانستیم استفاده بهتری ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور نه چندان قدرتمند ایران در اکسپو 2020 دبی

حضور نه چندان قدرتمند ایران در اکسپو 2020 دبی