مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-28بين الملل

سفارت اوکراین در قاهره: جنگ طولانی است؛ 200 سرباز روس اسیر شده اند


کاردار سفارت اوکراین در قاهره مدعی اسارت 200 سرباز روس و کشته شدن هزاران نفر از نظامیان روسیه شد و پیش بینی کرد که جنگ طولانی شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، روسلان نیچای کاردار سفارت اوکراین در قاهره، با اشاره به این که در ابتدا مقامات اوکراین شک داشتند جنگی آغاز شود، گفت که روسیه از سلاح فروش گاز به عنوان اهرم فشار اقتصادی و سیاسی بر کشورهای اروپایی و اوکراین استفاده کرده است.

به نوشته روزنامه رای الیوم ، وی افزود که تمام تلاش خود را وقف تغییر موضع شرکا و دوستان خود در اتحادیه اروپا برای حمایت از کشورش به کار گرفته است.

نیچای طی یک کنفرانس خبری در مقر سفارت اوکراین در محله المعادی قاهره گفت که جنگی که روسیه علیه کشورش به راه انداخته یک جنایت واقعی است و دیگر اکنون تمام دنیا می دانند که اوکراین دیوار دفاعی در برابر کشورهای اروپایی است و ارتش روسیه با بلعیدن اوکراین متوقف نخواهد شد، بلکه به گسترش در شرق اروپا و کشورهای بالتیک ادامه خواهد داد.

کاردار سفارت اوکراین در قاهره با بیان این که موضع اروپا و آمریکا پس از شروع جنگ تغییر کرد، گفت: اکنون فشار بین المللی شدیدی بر روسیه وجود دارد.

وی افزود: وضعیت اکنون کاملاً با وضعیت سال 2014 پس از اشغال جنوب اوکراین توسط روسیه متفاوت است، زیرا رییس جمهور وقت اوکراین، و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سفارت اوکراین در قاهره: جنگ طولانی است؛ 200 سرباز روس اسیر شده اند

سفارت اوکراین در قاهره: جنگ طولانی است؛ 200 سرباز روس اسیر شده اند