مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:572022-02-28سياسي

برگزاری نشست هم اندیشی انجمن دوستی ایران و چین با دانشجویان مشغول به تحصیل در چین


مسائل و مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل در چین در نشست هم اندیشی انجمن دوستی ایران و چین با دانشجویان مشغول به تحصیل در چین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

- مسائل و مشکلات دانشجویان ایرانی شاغل در چین در نشست هم اندیشی انجمن دوستی ایران و چین با دانشجویان مشغول به تحصیل در چین مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی انجمن دوستی ایران و چین با دانشجویان مشغول به تحصیل در چین با حضور بیش از یک صد نفر از دانشجویان بصورت حضوری و مجازی و با پیام حجت الاسلام والمسلین نظام زاده نماینده رهبری در امور دانشجویان آسیا و اقیانوسیه و سخنرانی رییس انجمن دوستی ایران و چین و رایزن فرهنگی و علمی سفارت ایران در چین برگزار شد.

حجت الاسلام نظام زاده در پیام خود نقش دانشجویان ایرانی در چین را در توسعه روابط علمی و فرهنگی دو کشور بسیار موثر ذکر کرد و ضمن تاکید بر جایگاه انجمن دوستی ایران و چین در تعاملات فرهنگی دو کشور، همکاری های این انجمن و دانشجویان ایرانی در چین را در پیش برد مناسبات ایران وچین مفید دانست.

وی با اشاره به توانایی های علمی دانشجویان ایرانی در چین و تسلط آنها به فرهنگ و زبان چینی خاطرنشان کرد که دانشجویان ایرانی و نیز ایرانیان مقیم در چین می توانند در تبادلات و توسعه علمی و نیز انتقال علوم مختلف به دو کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری نشست هم اندیشی انجمن دوستی ایران و چین با دانشجویان مشغول به تحصیل در چین

برگزاری نشست هم اندیشی انجمن دوستی ایران و چین با دانشجویان مشغول به تحصیل در چین