مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:322022-02-28ورزشي

اعلام حمایت از 5 اعزام کشتی ساحلی/ نصیری: انتخابی تیم ملی فروردین برگزار می شود


سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی از برگزاری جلسه با رییس فدراسیون کشتی و حمایت وی از اعزام کشتی گیران ساحلی به 5 رویداد بین المللی خبر داد.

- اعلام حمایت از 5 اعزام کشتی ساحلی/ نصیری: انتخابی تیم ملی فروردین برگزار می شود سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی از برگزاری جلسه با رییس فدراسیون کشتی و حمایت وی از اعزام کشتی گیران ساحلی به 5 رویداد بین المللی خبر داد.

مسعود نصیری در گفتگو با ایسنا، با اشاره به برگزاری جلسه با علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی درباره برنامه ریزی برای تیم ملی کشتی ساحلی، اظهار کرد: رییس فدراسیون کشتی در این نشست حمایت کامل خود را از برنامه های تیم ملی کشتی ساحلی اعلام کرد و بر همین اساس نیز تیم ملی کشتی ساحلی به 5 رویداد بین المللی که مجموع امتیازات آن ها در نهایت رتبه رقابتهای قهرمانی جهان را مشخص می کند، اعزام خواهد شد.

سرپرست تیم ملی کشتی ساحلی، افزود: بر همین اساس نیز رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی ساحلی ایران در 4 وزن، نیمه دوم فرودین به میزبانی یکی از استان های مازندران یا گیلان برگزار می شود و رقابت فینال انتخابی به صورت 2 برد از 3 مبارزه خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: قرار است با نظر کادر فنی، نفرات اول و دوم و در برخی اوزان نیز نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام حمایت از 5 اعزام کشتی ساحلی/ نصیری: انتخابی تیم ملی فروردین برگزار می شود

اعلام حمایت از 5 اعزام کشتی ساحلی/ نصیری: انتخابی تیم ملی فروردین برگزار می شود