مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-28دانش

نشست «چاپخانه بولاق مصر و انتشار آثار پزشکی» برگزار می شود


مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران، نشست علمی- تخصصی «چاپخانه بولاق مصر و انتشار آثار پزشکی» را برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، چاپخانه بولاق مصر و انتشار آثار پزشکی ، دومین نشست از سلسله نشست های تاریخ پزشکی در ایران و جهان اسلام است که به کوشش مؤسسه کتابخانه و موزه ملی ملک و دانشکده طب ایرانی دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار می شود.

فرید قاسملو عضو گروه طب سنتی و اسلامی فرهنگستان علوم پزشکی در این نشست در روز چهارشنبه 11 اسفند 1400 از ساعت 14 درباره چاپخانه بولاق مصر و انتشار آثار پزشکی صحبت خواهد کرد.

نشست علمی- تخصصی چاپخانه بولاق مصر و انتشار آثار پزشکی ، مسیری به شناخت کوشش های تاریخی در گسترش طب قدیم می گشاید و برای دوستداران دانش های اسلامی- ایرانی به ویژه پزشکی سنتی و دانشجویان علوم پزشکی سودمند خواهد بود.

این نشست در روز چهارشنبه 11 اسفند 1400 از ساعت 14 در ساختمان موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی تهران، خیابان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد (میدان مشق) با رعایت دستورالعمل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

  انتهای پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «چاپخانه بولاق مصر و انتشار آثار پزشکی» برگزار می شود

نشست «چاپخانه بولاق مصر و انتشار آثار پزشکی» برگزار می شود