مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 10:222022-02-28سياسي

آزادسازی 300 زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی ایام شعبانیه


مدیر بسیج حقوق دانان کرمانشاه از آزادسازی 300 زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی به مناسبت ایام شعبانیه خبر داد.

- کرمانشاه- مدیر بسیج حقوقدانان کرمانشاه از آزادسازی 300 زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی به مناسبت ایام شعبانیه خبر داد.

رسول بهرامی پور در گفتگو با مرحله پایانی نهضت کمک مومنانه سازمان بسیج حقوق دانان در قالب آزادسازی زندانیان به مناسبت ایام مبارک شعبانیه و در آستانه سال نو با آزادی 300 نفر از زندانیان برگزار می شود.

وی افزود: با توجه به تعامل بین مجموعه های قضایی، سپاه و بسیج در اجرای طرح احرار و نهضت آزادسازی زندانیان معسر، بدهکاران، محکومین مالی و جرایم غیر عمد وجود دارد با کمک و همکاری در نظر داریم که در مرحله پایانی سال 1400 تعداد 300 نفر از زندانیان آزاد شوند.

مدیر بسیج حقوقدانان استان کرمانشاه تصریح کرد: در پی تحقق وعده های داده شد برای آزاد سازی زندانیان محکومین مالی و جرایم غیر عمد اکنون می توان گفت در آستانه آزادی یک هزار و 400 نفری از زندانیان در طرح احرار هستیم که در مراسم ویژه ای با حضور مسئولان قضایی، لشکری و کشوری در ایام شعبانیه در زندان مرکزی کرمانشاه برگزار خواهد شد.

بهرامی پور با اشاره به ارائه برنامه های خدمات رسانی مورد نظر، بیان کرد: یکی از برنامه های خدمات رسانی حقوق دانان بسیجی در طرح احر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 300 زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی ایام شعبانیه

آزادسازی 300 زندانی کرمانشاهی در پویش نذر رهایی ایام شعبانیه