مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:572022-02-28ورزشي

تلاش دولت برای بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر


نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستور مسوول دفتر رییس جمهور به رییس کمیسیون مشترک ایران و قطر برای ایجاد کارگروهی برای بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد.

- نایب رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از دستور مسوول دفتر رییس جمهور به رییس کمیسیون مشترک ایران و قطر برای ایجاد کارگروهی برای بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر خبر داد.

عباس مقتدایی در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در نامه ای به رییس جمهور خواستار تشکیل کارگروهی متشکل از وزارتخانه های امور خارجه، ورزش و جوانان، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی و سایر وزارتخانه های مرتبط جهت بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر شدم.

وی ادامه داد: به دنبال این نامه، آقای اسماعیلی رییس دفتر رییس جمهوری در نامه ای به وزیر نیرو به عنوان رییس کمیسیون مشترک ایران و قطر دستور بررسی و رسیدگی داد.

متن نامه مقتدایی نماینده اصفهان به رییس جمهوری به شرح زیر است: حضرت آیت الله دکتر رییسی ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران باسلام و احترام، باتوجه به در پیش بودن مسابقات جام جهانی فوتبال در کشور قطر و فرصت کم باقی مانده تا برگزاری این رویداد بین ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش دولت برای بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر

تلاش دولت برای بهره برداری از ظرفیت برگزاری جام جهانی فوتبال در قطر