مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-28اقتصادي

اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی طارم


مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی در طارم گفت: 12 نفر از هنرمندان صنایع دستی این شهرستان تسهیلات مشاغل خانگی دریافت می کنند.

- زهرا جعفری در گفت وگو با ایسنا، درباره اعطای تسهیلات مشاغل خانگی به هنرمندان صنایع دستی طارم، اظهار کرد: تسهیلات مشاعل خانگی به هنرمندان صنایع دستی این شهرستان به میزان 360 میلیون تومان اعطا می شود که 12 نفر از هنرمندان هر یک به مقدار 30 میلیون تومان این تسهیلات را دریافت خواهند کرد.

وی افزود: این تسهیلات به آن دسته از هنرمندانی که در حوزه لباس محلی، گلیم، جاجیم و بافتنی های سنتی در خانه برای خود اشتغال ایجاد کرده و دارای کارت مشاغل خانگی یا پروانه تولید انفرادی هستند، اعطا می شود که در مراحل پایانی دریافت هستند.

این مسئول تصریح کرد: قبل از اعطای تسهیلات مشاغل خانگی، به دو نفر از هنرمندان صنایع دستی (پشتیبان) که در حوزه لباس محلی و بافتنی های سنتی فعال هستند و هر کدام برای 3 نفر اشتغال ایجاد کردند نیز مبلغ 200 میلیون تومان به هر فرد تسهیلات اعطا شد.

مسئول نمایندگی اداره میراث فرهنگی در طارم با بیان اینکه از رشته های بومی شهرستان نیز بیشتر حمایت می شود، خاطرنشان کرد: از هنرمندان شهرستان طارم که علاقه مند به کار در حوزه صنایع دستی خصوصاً رشته های بومی هستند، تقاضا داریم که خود را معرفی کرده و ایجاد اشتغ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی طارم

اعطای تسهیلات به هنرمندان صنایع دستی طارم