مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:522022-02-28سياسي

سردار جلالی: فعالیت های مشکوک بیولوژیک آمریکا خطری برای بشریت است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش سیره و سنت پیامبر اعظم (ص) در حوزه پیشگیری و سلامت، - رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور، توسعه فعالیت های مشکوک و مخفیانه آمریکایی ها در آزمایشگاه های سطح چهار را خطری برای همه بشریت دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا جلالی رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور در همایش سیره و سنت پیامبر اعظم (ص) در حوزه پیشگیری و سلامت، با بیان اینکه تهدیدات زیستی به دو دسته طبیعی و غیرطبیعی تقسیم بندی می شود، اظهار داشت: یکی از موضوعات مهم در جهان امروز استفاده از عوامل زیستی در انجام اقدامات ضدامنیتی و تروریستی است که تحت عنوان بیوتروریسم مطرح می شود.

وی با اشاره به اینکه امروز به دلیل توسعه فناوری بحث جنگ زیستی نیز امکان پذیر است، گفت: منظور از جنگ زیستی اقدامات عامدانه زیستی از طریق سلاح های زیستی از سوی یک دولت علیه کشورهای دیگر است که می تواند باعث پیامدهای گسترده انسانی، اقتصادی و سیاسی شود.

آمریکا متهم اصلی در حوزه تهدیدات زیستی سردار جلالی با بیان اینکه البته تشخیص تسلیحات زیستی و اثر آن ها نیازمند دانش و فناوری بالا به ویژه زیرساخت های آزمایشگاهی بسیار مجهز است، گفت: بر همین مبنا در اغلب جنگ های زیستی فاعل مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سردار جلالی: فعالیت های مشکوک بیولوژیک آمریکا خطری برای بشریت است

سردار جلالی: فعالیت های مشکوک بیولوژیک آمریکا خطری برای بشریت است