مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-28ورزشي

توجه مسئولان یزد به حمایت از ورزش قهرمانی افزایش یابد


نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه توجه مسئولان یزد به حمایت از ورزش قهرمانی افزایش یابد، تیم والیبال شهداب یزد را افتخاری برای استان دانست.

- ، محمدصالح جوکار در جمع بازیکنان تیم والیبال شهداب یزد با اشاره به وضعیت تیم والیبال شهداب یزد در لیگ برتر و جوانان این تیم در لیگ دسته یک خوب است اظهار داشت: تیم شهداب یزد در عرصه والیبال حضور قدرتمندی داشته است.

وی تصریح کرد: اینکه امروز می بینیم تیم والیبال شهداب یزد در رویارویی با تیم های بزرگ لیگ برتر کشور پیروز می شود به دلیل تمرینات خوب زیر نظر مربیان توانمند و تلاش و اراده بازیکنان و کادر باشگاه بوده است.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس اظهار امیدواری کرد: این تیم بتواند جایگاه و موقعیت خود را حفظ کرده و همچنان در عرصه های ملی و آسیایی بدرخشد.

جوکار با بیان اینکه استان یزد به داشتن چنین تیمی در لیگ برتر والیبال افتخار می کند، افزود: البته بازی های پیش روی این تیم هم مهم و سخت است و همت و تلاش بازیکنان و کادر تیم است که می تواند کارساز شده و روند موفقیت های این تیم را تداوم بخشد.

وی، خواستار توجه بیشتر مسئولان استان به حمایت از ورزش قهرمانی در یزد شد و ادامه داد: همکاری، تعامل و ارتباط در این عرصه از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید همچنان این روحیه همکاری و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه مسئولان یزد به حمایت از ورزش قهرمانی افزایش یابد

توجه مسئولان یزد به حمایت از ورزش قهرمانی افزایش یابد