مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:372022-02-28سياسي

جزییات نهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران اعلام شد/ معرفی اساتید برتر


مدیرکل برنامه ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه تهران گفت: علاقه مندان تا نیمه اسفندماه می توانند در نهمین جشنواره آموزش دانشگاه شرکت کنند و در این جشنواره اعضای هیات علمی برگزیده معرفی می شوند.

- به نقل از دانشگاه تهران، جعفر نوری یوشانلویی در تشریح جزییات نهمین دوره جشنواره آموزش، گفت: این جشنواره برای سه گروه شامل اعضای هیأت علمی پیشکسوت یا بازنشسته، اعضای هیأت علمی برگزیده شاغل در واحدها و کارشناسان آموزشی واحدهای مختلف دانشگاه برگزار می شود که طی آن، اعضای هیأت علمی و کارشناسان برگزیده انتخاب خواهند شد.

وی درباره شیوه انتخاب اعضای هیأت علمی و کارشناسان برگزیده آموزشی، اظهار کرد: در دوره های پیشین جشنواره آموزش دانشگاه تهران، تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارشناسان از سوی واحدهای دانشگاهی اعم از دانشکدگان و دانشکده ها و همچنین 6 کمیسیون تخصصی دانشگاه به دبیرخانه جشنواره معرفی می شدند و هیأت داوران نیز طبق مقررات و بخشنامه ها، تعدادی از اعضای هیأت علمی و کارکنان را به عنوان منتخبین معرفی می کرد.

مدیر کل برنامه ریزی و نظارت آموزشی دانشگاه تهران تصریح کرد: در نهمین دوره جشنواره آموزش دانشگاه تهران، این امکان ایجاد شده است تا علاوه بر اینکه واحدهای دانشگاهی و کمیسیون های تخصصی نسبت به معرفی گزینه های پیشنهادی خود بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات نهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران اعلام شد/ معرفی اساتید برتر

جزییات نهمین جشنواره آموزش دانشگاه تهران اعلام شد/ معرفی اساتید برتر