مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-28ورزشي

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرکرد افتتاح شد


معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت: هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده با هدف گسترش فرهنگ مشاوره و ارائه خدمات آموزشی به جوانان در شهرکرد راه اندازی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری، طهماسب شیروانی در حاشیه آیین افتتاح دفتر مشاوره ازدواج، گفت: دفتر مشاوره وصال عشق با هدف گسترش فرهنگ مشاوره و ارائه خدمات آموزشی به جوانان و به عنوان هشتمین مرکز تخصصی مشاوره ازدواج و خانواده ویژه جوانان فعالیت خود را آغاز کرد.

معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری افزود: اولویت راه اندازی این مراکز باسایر شهرستان ها به خصوص در مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی ادامه داد: افتتاح این مراکز می تواند در توسعه ازدواج آگاهانه، آسان و پایدار بسیار تاثیرگذار باشد بر همین اساس مراکز تعالی مشاوره ازدواج و خانواده زیر نظر این اداره کل با هزینه های بسیار پایین فعالیت می کنند.

شیروانی با بیان اینکه مشاوره در کشور ما جایگاه خود را به دست نیاورده و هنوز خانواده ها به باور مشاوره در زندگی و ازدواج نرسیده اند، بیان کرد: با توجه به معضلات اجتماعی، افزایش آمار طلاق، کاهش ازدواج و مشکلات اقتصادی که گریبان گیر تمامی خانواده ها است، دولت باید از ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرکرد افتتاح شد

هشتمین مرکز مشاوره ازدواج و خانواده در شهرکرد افتتاح شد