مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 09:172022-02-28اقتصادي

ابلاغ 480 میلیارد تسهیلات به کهگیلویه وبویراحمد


،معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد گفت: افزون بر 480 میلیارد تومان از تبصره ماده 18 به استان ابلاغ شده که بخشی از آن عملیاتی گردید - .

احسان عسکری در حاشیه بازدید از طرحهای گچساران در گفتگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهارکرد: برنامه هایی را برای توسعه استان درطول سه سال پیش بینی کرده ایم و امید می رود که با اجرای آن ها بتوانیم تحولی چشمگیر را در استان شاهد باشیم.

 وی بیان کرد: طرح های بزرگ با سرمایه گذاری عظیم در کنار سرمایه گذاری هایی با مقیاس کوچکتر و سرمایه گذاری های کاربرداریم که در دستور کارقرار دارند.

 معاون اقتصادی استاندار کهگیلویه و بویر احمد با اشاره به اینکه با این دو رویکرد قادر خواهیم بود درآمد در استان را ارتقا دهیم، تصریح کرد: در کنار افزایش درآمد، توزیع آن بین آحاد جامعه به نحو مطلوب و بهتر صورت خواهد گرفت.

عسکری عنوان کرد: به طور کلی20 طرح بزرگ و تثر گذاردر کهگیلویه و بویراحمد طبقه بندی شده که 15 مورد آن ها احداثی و 5 مورد نیز باید احیا شوند.

 وی گفت: به دلیل رکودی که در سنوات گذشته وجود داشت برنامه هایی را برای فعال کردن این طرح ها پیش بینی کرده ایم و در کنار این اقدام تحصیلاتی را به بنگاه های اقتصادی پرداخت می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ 480 میلیارد تسهیلات به کهگیلویه وبویراحمد

ابلاغ 480 میلیارد تسهیلات به کهگیلویه وبویراحمد