مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:572022-02-28بين الملل

رویترز: حملات سایبری ایران به دشمنانش بسیار پیشرفته است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرویس های امنیتی آمریکا و انگلیس می گویند که گروه هکری موسوم به مادی واتر (آب گل آلود) مرتبط با ایران، - سرویس های امنیتی آمریکا و انگلیس می گویند که گروه هکری موسوم به مادی واتر (آب گل آلود) مرتبط با ایران، پشت حملات گسترده سایبری از آسیا تا آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سرویس های امنیتی آمریکا و انگلیس می گویند که گروه هکری موسوم به مادی واتر (آب گل آلود) مرتبط با ایران، پشت حملات گسترده سایبری از آسیا تا آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی است .

وبسایت رادیو فردا در گزارشی به نقل از خبرگزاری رویترز نوشت: بررسی های اداره تحقیقات فدرال آمریکا، آژانس امنیت زیرساخت ها و امنیت سایبری آمریکا همراه با دیگر نهاد های امنیتی این کشور و بریتانیا نشان می دهد گروه هکری و جاسوسی مادی واتر مرتبط با ایران، پشت حملات گسترده به اهداف مخابراتی، دفاعی، دولت ها و بخش های نفت و گاز از آسیا تا آفریقا، اروپا و آمریکای شمالی است.

نام این گروه هکری سال هاست که برای نهاد ها و شرکت های امنیتی سایبری آشناست و ژانویه امسال، فرماندهی سایبری ارتش آمریکا برای اولین بار وزارت اطلاعات و سپاه پاسداران را متهم کرد که از گروه مادی واتر برای هک کردن شبکه های کامپیوتری در نقاط مختل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویترز: حملات سایبری ایران به دشمنانش بسیار پیشرفته است

رویترز: حملات سایبری ایران به دشمنانش بسیار پیشرفته است