مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:422022-02-28ورزشي

فوتبال کردستان پسرفت زیادی داشته است


یکی از فوتبالیست های سابق کردستان می گوید: متاسفانه فوتبال کردستان در سال های اخیر به دلیل کمبود امکانات سخت افزاری و قرارگیری در سطح پایین علمی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، در دهه های گذشته فوتبال کردستان از عشق و علاقه در میان جوانان برخوردار بود و تیم های خوبی در فوتبال استان حضور داشتند که فوتبالیست های خوبی را به جامعه فوتبال معرفی می کردند.

ساینا سنندج یکی از تیم های خوب گذشته فوتبال کردستان بود که مکتبی از بهترین های فوتبال استان را در اختیار داشت و عاشقانه فقط به فکر فوتبال بازی کردن بودند و تماشاچیان هم از دیدن فوتبال بازیکنان این تیم ها لذت می بردند.

حیدر احمدی یکی از فوتبالیست های خوب کردستان بود که 28 شهریور ماه سال 52 در محله گله خان سنندج به دنیا آمد و تحصیلات خود را تا رشته عمران ادامه داد برای بررسی وضعیت فعلی فوتبال استان با این فوتبالیست سابق کردستانی گفت وگویی انجام داده ایم که در ادامه می خوانید.

فارس: به یاد دارید کی و چگونه وارد دنیای فوتبال شدید؟ در سن هفت سالگی بازی در زمین خانگی دانشسرا مکان فعلی دانشگاه آزاد وارد فوتبال شدم و در 9 سالگی به باشگاه پیام زیر نظر آقایان سهراب جلالی و آقا جواد رفتم و در 14 سالگی در باشگاه صداوسیما زیر نظر آقای مسعود فاضلی یکی از مربیان دلسوز که اصلیت شیرازی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوتبال کردستان پسرفت زیادی داشته است

فوتبال کردستان پسرفت زیادی داشته است