مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 08:222022-02-28اقتصادي

جشنواره ملی کنجد فرصتی غنی برای برندسازی اردکان


مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد با اشاره به برگزاری دومین رویداد ملی فرآورده های کنجدی در اردکان، آن را موثر در برندسازی این شهرستان خواند.

- احمد آخوندی در گفت وگو با ایسنا ضمن بیان اینکه جشنواره کنجدی ظرفیتی غنی برای جذب گردشگران بر مبنای معرفی اردکان و استان یزد است، گفت: یکی از مهمترین ویژگی های این جشنواره اهتمام بخش خصوصی در برگزاری این رویداد ملی است که نشان دهنده نقش بخش خصوصی در توسعه گردشگری و اقتصاد استان یزد است.

وی با بیان این که فرآورده ها و محصولات کنجدی اردکان زبانزد خاص و عام است، تصریح کرد: محصولات اردکان با کیفیت بسیار بالا به دو صورت صنعتی و سنتی تولید و صادر می شوند.

آخوندی فرایند تولید فرآورده های کنجدی را نکته مهم این جشنواره دانست و اعلام کرد: این جشنواره جنبه ی فرهنگی و نقش کنجد و محصولات کنجدی را در زندگی مردم اردکان به عنوان یکی از بخش های اقتصادی مهم اردکان مورد توجه قرار داده است.

این مسئول با بیان این که سبقه ی برگزاری این جشنواره به سال های قبل برمی گردد، گفت: دومین دوره ی این جشنواره ملّی از تاریخ دهم لغایت سیزدهم اسفند 1400 در اردکان برگزار خواهد شد.

آخوندی در پایان نیز با بیان این که چنین رویدادهایی باید در تقویم رویدادهای میراث فرهنگی ثبت و هر ساله برگزار شود، تاکید کرد: چن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشنواره ملی کنجد فرصتی غنی برای برندسازی اردکان

جشنواره ملی کنجد فرصتی غنی برای برندسازی اردکان