مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 05:422022-02-28ورزشي

ثمره 35 ورودی در تیم بوشهری!/ 14 هفته و تنها یک باخت برای پارس جنوبی


تیم فوتبال پارس جنوبی در حالی با پیروزی برابر خیبر خرم آباد به رده پنجم رسید که در هفته پنجم، با یک امتیاز قعرنشین جدول بود.

- ثمره 35 ورودی در تیم بوشهری!/ 14 هفته و تنها یک باخت برای پارس جنوبی تیم فوتبال پارس جنوبی در حالی با پیروزی برابر خیبر خرم آباد به رده پنجم رسید که در هفته پنجم، با یک امتیاز قعرنشین جدول بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تیم فوتبال پارس جنوبی جم در هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران موفق شد در لرستان، خیبر خرم آباد رده سومی را شکست دهد که یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر است.

شاگردان ایمان رزاقی راد در پارس جنوبی با پیروزی در این دیدار 30 امتیازی شدند و به رده پنجم جدول صعود کردند و فاصله ای 3 امتیازی با خیبر رده سومی دارند.

پارس جنوبی که پس از هفته پنجم، با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول 18 تیمی لیگ یک قرار داشت، سیر صعودی خود را پیش گرفت و در این 14 هفته تنها بک بار برابر شهرداری آستارا شکست خورد و توانست 8 پیروزی و 5 تساوی کسب کند و دیگر بوشهری لیگ یک یعنی شاهین شهرداری را در قعر جدول تنها بگذارد.

شاگردان رزاقی راد در این هفته ها مدعیانی چون استقلال خوزستان و مس کرمان را شکست دادند و هفته آینده نیز کار سختی برابر شمس آذر قزوین در خانه ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثمره 35 ورودی در تیم بوشهری!/ 14 هفته و تنها یک باخت برای پارس جنوبی

ثمره 35 ورودی در تیم بوشهری!/ 14 هفته و تنها یک باخت برای پارس جنوبی