مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 00:522022-02-27حوادث

«برنده شده اید» کلاهبرداری است؛ چرا جدی نمی گیرید؟


« برنده شده اید» ترفند کلاهبرداران اینترنتی است، به خصوص وقتی شما را پای دستگاه خودپرداز کشانده یا با دریافت شماره کارت بانکی و کد فعالسازی در یک لحظه، - گروه انتظامی خبرگزاری فارس_ مریم عرب انصاری:  با تمام ادعایی که به زرنگی خودم داشتم گول خوردم و حسابم هک شد؛ آن هم به راحتی یک لیوان آب خوردن .

نفسی چاق می کند و می گوید: قبلاً وقتی خبرها و هشدارهای پلیس فتا را می دیده و می خواندم همیشه با خودم فکر می کردم که چقدر تکرار می کنند؛ چقدر هشدار می دهند؛ اما بعد دیدم که خود من که هزار بار این پیام ها را دیده و خوانده بودم در لحظه عمل همه چیز را از یاد بردم و مثل آدمی که مسخ شده باشد بی چون و چرا تمام آنچه را که کلاهبرداران می گفتند و می خواستند اجرا کردم تا در نهایت برسم به اینجا_ پلیس فتا_ و پیگیر کلاهبرداری و خالی شدن حساب بانکی ام باشم.

پرونده اول: پیامک واریز هزینه سفر به عتبات هرگز نیامد/ حسابم در یک لحظه خالی شد! از شیوه کلاهبرداری می پرسم که می گوید: دو روز پیش تماس گرفته و  گفتند که از رادیو جوان هستند و من برنده کمک هزینه سفر عتبات شدم! اعلام هم کردند که پخش زنده است و باید صحبت کنید؛ حتی گفتند که لطفا گفت وگو را با بسم الله الرحمن الرحیم شروع کنید و حرف های غیر مرتبط هم نزنید چون روی آنتن هستید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«برنده شده اید» کلاهبرداری است؛ چرا جدی نمی گیرید؟

«برنده شده اید» کلاهبرداری است؛ چرا جدی نمی گیرید؟