مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 00:322022-02-27سياسي

صمت در مسیر تحول


معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در یادداشتی با اشاره به اقدامات انجام شده در این وزارتخانه در دولت سیزدهم خاطرنشان کرده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، - معاون حقوقی و امور مجلس وزارت صنعت، معدن و تجارت (صمت) در یادداشتی با اشاره به اقدامات انجام شده در این وزارتخانه در دولت سیزدهم خاطرنشان کرده که به تعبیر رهبر معظم انقلاب، ایران قوی نیاز به اقتصاد قوی دارد و وزارت صمت موتور محرکه این اقتصاد است و جامعه تولید و تجارت تنها در فضای همدلی و اتحاد و انسجام ملی می تواند بخش صنعت، معدن و تجارت کشور را به افتخار ملی ایرانیان مبدل کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در یادداشت محمدجواد حاجی حسینی آمده است: بسیاری از کارشناسان و صاحب نظران بر این نکته باور دارند که حل مشکلات و معضلات متعدد چندین و چند ساله کشور در یک بازه زمانی کوتاه امکان پذیر نیست.

این گزاره حقیقی و واقعی نمی تواند و نباید برای هیچ مسئولی در نظام اسلامی عذر و توجیه قابل قبولی باشد بلکه می بایست تقویت روحیه و انگیزه کار و تلاش و حرکت مجاهدانه و خدمت خستگی ناپذیر را باعث شود.

با این حال القای تصور حل یک شبه تمامی مشکلات انباشته شده نیز به نظر می رسد بیش از آنکه برخواسته از فضای امیدآفرین استقرار دولت مردمی باشد، نشأت گرفته از اتاق های فکر عملیات روانی علیه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صمت در مسیر تحول

صمت در مسیر تحول