مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 اسفند 1400 ساعت 00:122022-02-27ورزشي

برد بسکتبال سپیدرود در روز باخت تیم اول فوتبال شهر رشت


دور رفت از مرحله دوم رقابت های بسکتبال لیگ دسته اول کشور از روز یکشنبه در رشت آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، در روز اول دور رفت مسابقات لیگ دسته یک بسکتبال کشور تیم بسکتبال سپیدرود رشت موفق شد در مجموعه ورزشی شهدا رشت از سد پاسارگاد نوین مشهد بگذرد.

  در این مرحله از رقابت ها، تیم های بسکتبال سپیدرود رشت، داماشیان گیلان، پاسارگاد نوین مشهد و مهرام شهر قدس حضور دارند که در مجموعه ورزشی 6 هزار نفره شهدای رشت به مدت سه روز با هم به رقابت می پردازند.

  در بازی های انجام شده از روز اول این مسابقات، تیم های بسکتبال جوانان سپیدرود رشت و پاسارگاد نوین مشهد به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود در یک بازی برتر با نتیجه 58 بر 42 حریف خود را شکست داد تا این رقابت ها را با پیروزی آغاز کند.

  همچنین در دیگر بازی برگزار شده از روز اول این مسابقات، تیم های بسکتبال داماشیان گیلان و مهرام شهر قدس رو در روی هم قرار گرفتند که در نهایت تیم مهرام شهر قدس با نتیجه 80 بر 68 حریفش را مغلوب کرد.

  برنامه ادامه مسابقات به شرح ذیل است:  دوشنبه 9/12 ساعت 15 – مهرام شهر قدس – سپیدرود رشت ساعت 17 – پاسارگاد نوین مشهد – داماشیان گیلان چهارشنبه 11/12 ساعت 15 – پاسارگاد نوین مشهد – مهرام شهر قدس ساعت 17 – داماشیان گیلان – سپیدرود رشت در مرحله دوم رقابت های ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برد بسکتبال سپیدرود در روز باخت تیم اول فوتبال شهر رشت

برد بسکتبال سپیدرود در روز باخت تیم اول فوتبال شهر رشت