مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 23:272022-02-27اقتصادي

599 پرونده قاچاق در گمرک بازرگان تشکیل شد


599 پرونده قضایی مربوط به قاچاق امسال در این گمرک تشکیل شده است که این تعداد نسبت به مدت مشابه سال گذشته شش درصد کاهش داشته است.

- ، رامین ظهیری در این زمینه اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون، ارزش ریالی پرونده های قاچاق 2 میلیارد و 959 میلیون و 589 هزار و 827 ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 314 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: عمده پرونده های قضایی تشکیل شده در این گمرک از ابتدای سال جاری مربوط به قطعه های صنعتی، گازوییل، مشروبات الکلی، لوازم یدکی، البسه، دارو، پزشکی، انواع مواد مخدر، انواع چسب، دنبلان، تریلر، بیل مکانیکی، جوجه، رزین اپوکسی، مواد آرایشی و بهداشتی و سیگار است.

مدیرکل گمرک بازرگان اضافه کرد: کالاهای قاچاق به کمک دستگاه های کنترلی و سامانه ایکس ری حین ورود و خروج کامیون ها کشف و ضبط می شود.

وی ادامه داد: از 599 پرونده تشکیل شده در خصوص قاچاق، ارزش ریالی 588 مورد آن بالای 10 میلیون ریال بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته 6 درصد کاهش داشته و 11 مورد کمتر از 10 میلیون ریال بوده که هشت درصد کاهش داشته است.

گمرک بازرگان یکی از مبادی سه گانه تجارت مرزی ایران و ترکیه به شمار می رود که به صورت شبانه روزی در شمال آذربایجان غربی فعال است؛ این مرز که دروازه ورود ایران به کشورهای اروپایی به شمار می رود، در فاصلهٔ یک کیلومتری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

599 پرونده قاچاق در گمرک بازرگان تشکیل شد

599 پرونده قاچاق در گمرک بازرگان تشکیل شد