مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 23:022022-02-27پزشكي

کوید 19 مخلوق طبیعت یا مافیای شیطانی؟


وزارت بهداشت تاکنون چه تحقیقاتی درباره کشورهای دارای کمترین و بیشترین ابتلا و قربانی داشته و نتیجه این تحقیقات اگر وجود دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس محمد عبدالهی در یادداشتی تحت عنوان کوید 19 مخلوق طبیعت یا مافیای شیطانی؟ نوشت:  1.

اگر خاطرتان باشد، بیل گیتس (سومین سرمایه دار بزرگ جهان) در سال 2015 در سلسله سخنرانی های تد به صورت واضحی پیشگویی! کرده بود که یک ویروس واگیردار شبیه آنفولانزا همه گیر خواهد شد و دهها میلیون نفر را به کام مرگ خواهد برد.

4 سال پس از آن، کرونا همه گیر شد.

یک سال پس از او آنتونی فائوچی، مدیر مؤسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی آمریکا که سالهاست مدیر این موسسه است، پیشگویی! کرد (باز هم پیشگویی) رییس جمهور بعدی آمریکا (ترامپ) قطعا! با یک چالش بیماری واگیردار خطرناک روبرو خواهد بود.

اخیرا مستند Plan Covid توسط گروهی از محققان ژنتیک منتشر شده که تمامی دروغها درباره طبیعی بودن تولید ویروس کوید را برملا کرده و اثبات می نماید این ویروس با سرمایه گذاری چهار مرکز: وزارتخارجه آمریکا، پنتاگون، بنیاد راکفلر، بنیاد بیل گیتس و با اجرای موسسه اکو هلث EcoHealth Alliance و موسسه ویروس شناسی ووهان طراحی و پخش کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوید 19 مخلوق طبیعت یا مافیای شیطانی؟

کوید 19 مخلوق طبیعت یا مافیای شیطانی؟