مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 20:372022-02-27سياسي

اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در بندرعباس برگزار می شود


استاندار هرمزگان از برگزاری اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در شهر بندرعباس خبرداد.

- مهدی دوستی عصر امروز (8 اسفندماه) در نشست خبری پیرامون برگزاری اجلاس نمایندگان سازمان های همکاری اقتصادی اکو در بندرعباس افزود: در روزهای یازدهم و دوازدهم اسفندماه میزبان اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو خواهیم بود و اینکه ما توانستیم 10عضو این اجلاس را در بندرعباس دور هم جمع کنیم می تواند برای توسعه استان بسیار پیش برنده باشد.

وی اظهار کرد: استان هرمزگان می تواند مزیت ویژه ترانزیت را داشته باشد و معتقدیم راز توسعه و پیشرفت بنادر بیشتر از اینکه در خود بندر باشد در پس کرانه های بندر است و یک سری مزیت های بندری در پس کرانه وجود دارد و علاوه بر برنامه هایی که دولت در بنادر دارد این اجلاس یک گام موثر سریعی برای توسعه پس کرانه بنادر است.

استاندار هرمزگان بیان کرد: بین المللی شدن هرمزگان مهم ترین گام در توسعه استان است چرا که ما نمی توانیم صرفاً با فعالیت های داخلی به توسعه برسیم و باید مشابه برخی از همسایگان فعل بین المللی شدن را نیز صرف کنیم.

دوستی تصریح : امیدواریم همزمان با توافقاتی که در وزارت راه انجام خواهد شد ما بتوانیم توافقات ویژه ای در بازگشایی دفاتر کنسولگری ها در استان داشته باشیم و گسترش و تعمیق روابط با کشورهای منطقه بسیار پیش برنده خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در بندرعباس برگزار می شود

اجلاس سفرای کشورهای عضو اکو در بندرعباس برگزار می شود