مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:022022-02-27اقتصادي

توجه به اقتصاد دانش بنیان یکی از ابزارهای جهش اقتصاد است


استاندار قزوین با اشاره به اینکه یکی از ابزارهای جهش در اقتصاد توجه به اقتصاد دانش بنیان است گفت: یکی از روش های اقتصادی برای زمانی که در معرض تحریم هستیم نگاه دانش بنیان است که به وسیله آن می توان شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، محمد مهدی اعلایی استاندار قزوین در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: یکی از ابزارهای جهش اقتصادی توجه به اقتصاد دانش بنیان است که در این راستا اقداماتی انجام گرفته و اتفاقات خوبی نیز رخ داده است.

وی افزود: در حال حاضر بسیاری از داشته هایی که به آن میبالیم نشات گرفته از دانش بنیان است.

  استاندار خاطر نشان کرد: یکی از روش های اقتصادی برای زمانی که در معرض تحریم هستیم  نگاه دانش بنیان است که به وسیله آن می توان شاهد توسعه و پیشرفت باشیم.

  اعلایی خاطر نشان کرد:استان در حوزه منابع انسانی، استان برخورداری است و باید تلاش کنیم تا با استفاده از ظرفیت های موجود در معرض تولید قرار گیریم.

  وی یاد آور شد: ما مدام عنوان می کنیم مدیران  استان بایستی ریسک پذیر باشند و در همین راستا نیز مدیران برای  انجام اقدامات باید ریسک کنند.

  استاندار عنوان کرد: توجه به نگاه جدید منابع مالی است که باید مورد مطالعه قرار بگیرد تا بتوانیم از ظرفیت ها استفاده کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توجه به اقتصاد دانش بنیان یکی از ابزارهای جهش اقتصاد است

توجه به اقتصاد دانش بنیان یکی از ابزارهای جهش اقتصاد است