مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 19:022022-02-27اقتصادي

پایش متناوب وضعیت اقتصادی استان زنجان/ پلمب 6 واحد توزیع سموم شیمیایی


رییس اتاق بازرگانی استان زنجان از پایش وضعیت اقتصادی استان توسط کارشناسان اتاق خبر داد و گفت: در این رابطه اتاق در راستای تدوین نقشه راه صادراتی استان اقدام به بررسی وضعیت اقتصادی 15 کشور همسایه و همچنین واسطه های خارجی در کشورهای مورد هدف کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی یگانه فرد عصر امروز در جلسه شورای گفت وگوی بخش خصوصی و دولت که در محل اتاق بازرگانی برگزار شد، با بیان اینکه اعضای اتاق همه تلاش خود را برای همراهی با مسؤولان برای کمک به رشد و توسعه اقتصاد و کسب کار می کنند، اظهار کرد: این راستا اتاق بازرگانی اقدام به تدوین سالانه برنامه برای کمک به توسعه کسب و کار استان کرده است.

رییس اتاق بازرگانی استان زنجان از پایش وضعیت اقتصادی استان توسط کارشناسان اتاق بازرگانی خبر داد و افزود: در این رابطه اتاق در راستای تدوین نقشه راه صادراتی استان اقدام به بررسی وضعیت اقتصادی 15 کشور همسایه و همچنین واسطه های خارجی در کشورهای مورد هدف کرده است.

وی با بیان اینکه استان برای سال آینده صادرات یک میلیارد دلاری را هدف قرار داده است، تصریح کرد: اتاق همه تلاش خود را برای تحقق این اهداف صادراتی انجام می دهد.

یگانه فرد از ارتقای رتبه استان در فراهم کردن محیط لازم برای کسب و کار خبر داد و گفت: رتبه هفت بهار سال جاری در پای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش متناوب وضعیت اقتصادی استان زنجان/ پلمب 6 واحد توزیع سموم شیمیایی

پایش متناوب وضعیت اقتصادی استان زنجان/ پلمب 6 واحد توزیع سموم شیمیایی