مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:472022-02-27سياسي

کارگزار و مسئول در نظام اسلامی نوکر مردم است


در نظام حکمرانی اسلامی که الگوی آن حکومت علوی (ع) است، مسئول نوکر مردم است و نوکر نمی تواند برای ارباب خود، - تایباد - مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: در نظام حکمرانی اسلامی که الگوی آن حکومت علوی (ع) است، مسئول نوکر مردم است و نوکر نمی تواند برای ارباب خود، اربابی کند.

به گزارش، دستیار وزیر و مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی، عصر امروز با حضور در شهرستان تایباد، در جلسه شورای اداری این شهرستان شرکت کرد.

مدیر کل اطلاعات خراسان رضوی در این جلسه که با حضور امام جمعه اهل سنت شهرستان و برخی علمای اهل سنت و تشیع و مدیران دستگاه های اجرایی، اعضای شورای تأمین و همچنین اعضای شوراهای شهر و روستاهای شهرستان تایباد برگزار شد، گفت: بر اساس فرمان ولی فقیه امروز جهاد تبیین یک فریضه قطعی و فوری است، زیرا یک حرکت سنگین و گمراه کننده از جانب دشمن به سمت کشور ما سرازیر است و همه ما باید از این حرکت یک آگاهی کامل داشته باشیم.

مهمترین نقطه قوت نظام اسلامی، وجود رهبری بی بدیل، شجاع، بصیر و هوشمند است عضو شورای تأمین خراسان رضوی با بیان اینکه در جهاد تبیین ابتدا باید یک روشنگری در خصوص نقاط قوت و فرصت های نظام اسلامی داشته باشیم و همچنین شرایط دشمن را بسنجیم، گفت: اولین نقطه قوت کشور ما، وجود رهبری بی بدیل، شجاع، بصیر و هوشمند است، تحولاتی که بعد از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کارگزار و مسئول در نظام اسلامی نوکر مردم است

کارگزار و مسئول در نظام اسلامی نوکر مردم است