مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:372022-02-27اقتصادي

37 طرح پیشران اقتصادی در نمین اجرا می شود


سرپرست فرمانداری شهرستان نمین گفت: 37 طرح پیشران اقتصادی در حوزه صنعت، کشاورزی و گردشگری در شهرستان نمین در حال اجراست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، طیب امینی عصر یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نمین که با حضور استاندار اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: این طرح های پیشران با سرمایه گذاری 5 هزار میلیارد تومان و اشتغالزایی 9 هزار نفر در شهرستان نمین در حال اجراست.

وی مهمترین پروژه های اجرایی را پست 63 کیلوولت شهرک صنعتی شماره 2 و منطقه ویژه اقتصادی نمین، احداث شهرک خصوصی و ناحیه صنعتی در نمین، تکمیل و بهره برداری از پروژه آرتا انرژی و آرتا نمین به همراه مجتمع گردشگری و مسکونی 110 هکتاری احسانی اعلام کرد و گفت: کارخانه امیدفارمت و همچنین کارخانه تولید لاستیک در نمین به همراه هتل پارک نمین با پیشرفت مناسب در حال اجرا هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان نمین از پرداخت 10 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزا به همت بنیاد برکت و برای ایجاد اشتغال 200 نفر در نمین خبر داد و تصریح کرد: 5 میلیارد تومان از محل جهش تولید برای خرید اداوات کشاورزی به متقاضیان پرداخت شده است.

امینی وضعیت کرونایی شهرستان نمین را در وضعیت رنگ زرد اعلام کرد و افزود: 5 بستری و 146 نفر قرنطینه خانگی داریم و در واکسیناسیون نیز 81 درصد جمعیت شهرستان مشارکت فعال دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

37 طرح پیشران اقتصادی در نمین اجرا می شود

37 طرح پیشران اقتصادی در نمین اجرا می شود