مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:272022-02-27سياسي

بودجه سال آینده ، با دقت و سرعت بیشتری به تصویب برسد


رییس دیپلماسی بین المللی و منافع ملی مجلس شورای اسلامی گفت: این چه نظام بودجه ریزی است که برای یک بودجه 20 تبصره ای ، هشت هزار پیشنهاد ارائه می شود که بعضا با قانون اساسی ، - سیاست های کلی ، برنامه ششم توسعه و صندوق توسعه ملی مغایرت دارد.

حسین نوش آبادی نماینده مردم ورامین ، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی عصر یکشنبه 9 اسفند ماه در جمع خبرنگاران با انتقاد از نحوه بررسی بودجه سال آینده کشور خاطر نشان کرد: این نحوه قانون گذاری برای بودجه یک ساله کشور ، از کدام مدل حکمرانی پیروی می کند ؛ در کجای دنیا برای بودجه یک ساله کشور ، سه ماه در کمیسیون های تخصصی ، تلفیق و صحن مجلس ، وقت سپری می کنند و در عمل ، هیچگونه مکانیزمی برای نظارت آن بصورت شفاف وجود ندارد.

نوش آبادی با اشاره به اینکه مجلس یازدهم با رویکرد و شعار تحول و تغییر ساختار در فرآیند بودجه ، شروع به کار کرده است ، چرا از همان شیوه و مدل سنتی گذشته تبعیت می کند و نه تنها رویه گذشته را اصلاح نکرده بلکه خودش در دام رویه های گذشته گرفتار شده است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: این چه نظام بودجه ریزی است که برای یک بودجه 20 تبصره ای، هشت هزار پیشنهاد ارائه می شود که بعضا با قانون اساسی، سیاست های کلی، برنامه ششم توسعه و صندوق توسعه ملی مغایرت دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه سال آینده ، با دقت و سرعت بیشتری به تصویب برسد

بودجه سال آینده ، با دقت و سرعت بیشتری به تصویب برسد