مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 18:222022-02-27اجتماعي

فعالیت اورژانس دانش آموزی در بوشهر/ مشاوران آموزش پرورش پیگیر آسیب های اجتماعی


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: مشاوران آموزش پرورش با طرح اورژانس اجتماعی پیگیر آسیب های روانی دانش آموزان هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، محمود حق دوست معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از آن جا که بوشهر دارای ظرفیت و توانمندی قوی در زمینه فرهنگیان اعم از قرآن وعترت، مشاوره و مربی است، 5 دبیرخانه در حوزه امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی برعهده این استان قرار گرفت.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر افزود: در تولید محتوای فضای مجازی با همکاری ستاد مبارزه با مواد مخدر، بوشهر به عنوان نخستین برگزار کننده و دبیرخانه کشوری در این زمینه است.

وی عنوان کرد: در بحث راه اندازی خط 1570 (اورژانس اجتماعی دانش آموزان)؛ که وظیفه این دبیرخانه، مدیریت فوریت های روانی اجتماعی دانش آموزان است، هر استان با توجه به نیاز جامعه هدف در حوزه های تربیتی، تحصیلی، روانشناسی، خانوادگی و ازدواج، از ساعت 8 صبح الی 9 شب پاسخگوی نیاز اولیا می باشد.

این مقام مسؤول ادامه داد: دبیرخانه گروه کیفیت بخشی فعالیت های فرهنگی و پرورشی است که ما برای دو سال متوالی برای تمام استان ها سیاست گذاری و برنامه ریزی می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت اورژانس دانش آموزی در بوشهر/ مشاوران آموزش پرورش پیگیر آسیب های اجتماعی

فعالیت اورژانس دانش آموزی در بوشهر/ مشاوران آموزش پرورش پیگیر آسیب های اجتماعی