مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:372022-02-27سياسي

سینمای قهرمان محور محقق می شود؟!


رییس سازمان سینمایی سوره با بیان اینکه هدف فراخوان «سینما حماسه» گفتمان سازی است، گفت: این رویداد ترویجی را مقدمه ای می دانیم تا بتوانیم به سمت توسعه، - رییس سازمان سینمایی سوره با بیان اینکه هدف فراخوان سینما حماسه گفتمان سازی است، گفت: این رویداد ترویجی را مقدمه ای می دانیم تا بتوانیم به سمت توسعه، ترویج و گفتمان سازی سینمای قهرمان محور حرکت کنیم تا سوژه ها، رخدادها و وقایع متناسب با سینمای قهرمان محور را رشد دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی حوزه هنری، نشست خبری دومین رویداد سینما حماسه 8 اسفند ماه با پخش پیام تصویری آیت الله جوادی آملی در سالن صفارزاده حوزه هنری برگزار شد.

رییس حوزه هنری خراسان: به دنبال هنری هستیم که آینده ایران را ترسیم کند در ابتدا، مجید عسگری رییس حوزه هنری خراسان رضوی به تشریح فعالیت های دبیرخانه هنر حماسی پرداخت و اظهار داشت: حدود سه سال پیش در حوزه هنری خراسان رضوی به ظرفیت سنجی پرداختیم و از یک ایده رونمایی شد که شامل سه ضلعی ظرفیت های خراسان، آسیب شناسی فضای فرهنگی کشور و تحلیل اجتماعی همراه بود.

وی با تأکید براینکه خراسان بزرگ مهد ادبیات کهن فارسی و شاهنامه فردوسی و ادبیات حماسی است، افزود: این ظرفیت بزرگ ادبیات حماسی با وجود بارگاه ملکوتی حضرت رضا (ع) که باعث شده در خراسان ادبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سینمای قهرمان محور محقق می شود؟!

سینمای قهرمان محور محقق می شود؟!