مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:222022-02-27سياسي

مهلت ارسال مقاله به اولین کنفرانس ملی عدالت اجتماعی در ایران


مهلت ارسال مقاله به اولین کنفرانس ملی عدالت اجتماعی در ایران که در تاریخ 21 و 22 خرداد 1401 به همت دانشگاه تهران در دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه برگزار می شود، - که در تاریخ 21 و 22 خرداد 1401 به همت دانشگاه تهران در دانشکده علوم اجتماعی این دانشگاه برگزار می شود، اعلام شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هدف از برگزاری این کنفرانس آگاهی نخبگان علمی از وضعیت عدالت اجتماعی در ایران و راهبردها و تجربیات دهه های گذشته در بسط ایده های عدالت توزیعی، تقویت پشتوانه نظریه و شناساندن نظریه های عدالت در حوزه ایران و اسلام و همچنین ارزیابی وضعیت اجرای عدالت در ایران مطابق برنامه های توسعه است.

در میان محورهای این کنفرانس می توان به عدالت اجتماعی و حکمرانی اجتماعی: ابزارها، تجربیات و راهبردها ، عدالت اجتماعی و توسعه در ایران ، عدالت سلامت در ایران: عملکردها، تجربیات و چشم اندازها ، عدالت آموزشی در ایران: عملکردها، تجربیات و چشم اندازها ، عدالت اجتماعی در اسلام ، ارزیابی عدالت اجتماعی در دولت های پس از انقلاب اسلامی و بازخوانی نظریه عدالت جان رالز در ایران پس از 50 سال اشاره کرد.

بر اساس اعلام دبیرخانه کنفرانس، 29 اسفندماه آخرین مهلت ارسال چکیده مقالات، 15 فروردین 1401 زمان اعلام نتیجه داوری چکیده مقالات، 30 فروردین 1401 آخرین مهلت ارسال مقالات کامل و 10 خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهلت ارسال مقاله به اولین کنفرانس ملی عدالت اجتماعی در ایران

مهلت ارسال مقاله به اولین کنفرانس ملی عدالت اجتماعی در ایران