مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 اسفند 1400 ساعت 17:072022-02-27فرهنگي

برگزاری جشنواره ملی کنجد در اردکان/ تمام شهرهای استان یزد را معرفی می کنیم


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی یزد از برگزاری دومین رویداد ملی کنجد در اردکان خبر داد و آن را موثر در برندسازی دانست و گفت: بنا داریم با تعریف رویدادهای مختلف ویژگی تمام مناطق استان یزد را معرفی کنیم.

-  احمد آخوندی، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری یزد در گفت وگو با خبرنگار فارس از این استان، با اشاره به نقش رویدادهای فرهنگی هنری در بروز ظرفیت های مختلف، اظهار کرد: معرفی ظرفیت های گردشگری و توسعه ای شهرهای استان یزد از جمله اقدات جدی و در دستور کار میراث فرهنگی در دوره جدید است.

وی با بیان این که جشنواره کنجدی ظرفیتی غنی برای جذب گردشگران بر مبنای معرفی اردکان و استان یزد است، افزود: یکی از مهمترین ویژگی های این جشنواره اهتمام بخش خصوصی در برگزاری این رویداد ملی است که نشان دهنده نقش بخش خصوصی در توسعه گردشگری و اقتصادی استان یزد است.

مدیرکل میراث فرهنگی یزد با بیان این که فرآورده ها و محصولات کنجدی اردکان زبانزد خاص و عام است، گفت: محصولات اردکان با کیفیت بسیار بالا به دو صورت صنعتی و سنتی تولید و صادر می شوند.

آخوندی فرآیند تولید فرآورده های کنجدی را نکته مهم این جشنواره دانست و اعلام کرد: این جشنواره جنبه ی فرهنگی و نقش کنجد و محصولات کنجدی را در زندگی مردم اردکان به عنوان یکی از بخش های اقتصادی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره ملی کنجد در اردکان/ تمام شهرهای استان یزد را معرفی می کنیم

برگزاری جشنواره ملی کنجد در اردکان/ تمام شهرهای استان یزد را معرفی می کنیم